Reklamační řád

Reklamační řád

Tento reklamační řád upravuje způsob uplatnění a vyřízení reklamací vadného zboží zakoupeného prostřednictvím internetového obchodu www.blayze.cz, který provozuje:

Blayze s.r.o.

IČO: 23860014
Sídlo: Lipská 2097/44, Chomutov 430 03
E-mail: jb.sportlab@gmail.com
(dále jen „prodávající“)


1. Práva z vadného plnění

Kupující je povinen zboží při převzetí zkontrolovat. Pokud zjistí vadu, má právo zboží reklamovat v souladu s tímto řádem a právními předpisy (zejména občanský zákoník č. 89/2012 Sb.).

Upozorňujeme, že doplňky stravy podléhají zvláštním hygienickým podmínkám – po otevření obalu již nelze zboží z hygienických důvodů vrátit ani reklamovat, pokud není vada prokazatelná a výrobek nebyl použit.


2. Záruka

Na prodávané zboží poskytujeme zákonnou záruku 24 měsíců, není-li uvedeno jinak. Záruka se nevztahuje na:

  • běžné opotřebení zboží

  • vadu vzniklou nesprávným skladováním nebo použitím v rozporu s návodem

  • zboží, které bylo otevřeno nebo použito (v případě potravin)


3. Postup při reklamaci

Kupující je povinen uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu po zjištění vady, nejpozději však do konce záruční doby.

Jak postupovat:

  1. Zašli e-mail na jb.sportlab@gmail.com s popisem vady, číslem objednávky a fotodokumentací (pokud je to možné).

  2. V případě výzvy zašli zboží zpět na adresu: Lipská 2097/44, Chomutov 430 03.

  3. Vyčkej na vyřízení reklamace – nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace tě budeme informovat o výsledku.


4. Možnosti řešení sporů

Pokud mezi námi dojde ke sporu, který se nepodaří vyřešit dohodou, má kupující možnost obrátit se na:

Českou obchodní inspekci (ČOI)
www.coi.cz
pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů.


5. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád je platný od 1.1.2026 a je veřejně přístupný na webu prodávajícího. Prodávající si vyhrazuje právo na změny tohoto řádu